joi, 2 august 2012

Sa nu renunti la mine

Sa nu ma crezi cand iti spun ca nu-mi pasa
Cand strig ca e bine singur si gol
Cand explic cum viata mea e unica
Sa nu ma crezi cand spun ca sunt fericit.

Sa nu citesti pe buzele mele nepasare
Sunt rosii si reci, contururi de lut
Sunt vestede si triste de lipsa de vise
Sa nu citesti in afara ochilor mei.

E noapte, e luna, cosmaruri m-apasa
Cand sun la usa ta, sa imi deschizi in graba
Cand nu mai sun la tine, sa stii ca e tarziu
Si sa alergi spre mine, sa te imbraci!

Caci de vifor si gheata si sloi de venin
De priviri care pietrifica pasii
De colti si de gheare te vei lovi
Voi musca din tine, ca sa revin la viata.

Sa nu ma crezi cand iti spun ca nu-mi pasa
Cand rad ironic de ranile mele
Cand privesc sarcastic la managaierile pictate
Sa nu ma crezi cand iti spun ca mi-e cald si asa.

Sa nu te simti jignit cand te injur
Cand proiectez spre tine pacatele mele
Cand te acuz ca esti doar un ipocrit
Sa nu te simti jignit cand te alung cu miere.

Sa nu renunti la mine pentru atat
Sa nu ma lasi de mana, nici a mia oara
Sa nu renunti la mine doar pentru atat
Cand te musc de mana, tu strange mai tare!


4 comentarii:

  1. Felicitari!minunate cuvinte...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Ana! Esti draguta, ca de obicei.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu renunt - vin pe aici din cand in cand sa te citesc, chiar daca blogul tau imi da mesaj de eroare de fiecare data cand postez un comentariu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm...eroare? ..adevarul e ca nu ma prea ocup eu de site-ul blogului, ci doar de continutul lui..o sa vad (cred) care-i buba.

    Ma bucur ca nu renunti. Glad to have you here!

    RăspundețiȘtergere