miercuri, 10 octombrie 2012

Leapsa la mine-n blog

Pentru ca draga mea prietena mi-a dat drept cadou o leapsa (si eu nu stiu si nu vreau sa refuz cadouri) - ma pun pe lucru.
Cred ca trebuia sa incep asa:  De la Minnie, prin Andreia, a ajuns la mine-n blog, o lepsuta-nteresanta pe care o dau si eu..spre Simplicity.....
si spre Vic


Ziua cea mai frumoasă ?
O zi intreaga calare prin munti, cu oprire intr-un catun uitat de electricitate unde sa mananc un bot de mamaliga asortat cu slanina prajita si branza proaspata din ciubar (deja salivez)

Lucru cel mai uşor?
 Sa comentez. :D

Cel mai mare obstacol?
Boala /nefericirea celor dragi.

Cea mai mare greşeală?
Mereu va urma...

Cauza răutăţilor?
Frustrarea.

Cea mai mare înfrângere?
 Sa nu vad si partea plina a paharului.

Cei mai buni profesori?
Cei care predau cu pasiune.

Prima necesitate?
Familia.

Ce te face fericit?
Familia, prietenii, natura, libertatea, si sentimentul ca sunt o persoana utila.

Cel mai mare mister?
Sensul vietii si rostu lui (daca exista sau devine in timp).

Cel mai mare defect?
Încăpăţînarea.

Persoana cea mai periculoasa?
Omul care nu iubeste.

Cel mai urât sentiment?
Urasc cel mai mult sentimentul de invidie care imi mai da uneori tarcoale.

Cel mai frumos cadou?
Familia.

Locul unde esti in siguranta?
Acolo unde imi sunt cei dragi.

Drumul cel mai rapid?
Cel care iti face inima sa iti tresalte mai des. Timpul trece mai repede asa.

Senzaţia cea mai agreabilă?
Liniştea la pieptul celui drag.

O protecţie efectivă?
Hmm...dragostea.


Cel mai bun remediu?
Curajul.

Forţa cea mai mare?
Iubirea.

Cele mai necesare persoane?
Nu pot asocia cuvantul necesar cu persoana. Persoanele nu sunt obiecte.

Sentimentul cel mai frumos?
Bucuria.





Ps: si cu ocazia aceasta am asociat si eu pentru prima data, link la cuvinte :)))


4 comentarii:

  1. Cred ca asta mi-a placut cel mai mult:
    "Cel mai frumos cadou?
    Familia."
    Adevarul este ca niciodata nu stii ce "cadou" primesti! :))
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place şi alegerea ta pentru ziua cea mai frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru mine familia e mai presus de orice din toate lumile.
    Mie cel mai mult imi place ca am primit o leapsa cadou :)

    RăspundețiȘtergere
  4. M-au impresionat raspunsurile tale.Atat de simple...

    RăspundețiȘtergere