miercuri, 22 mai 2013

Cercul

Poate că voi mi-aţi greşit prea mult
Sau, poate că eu n-am ştiut ierta
Nimic din ce mi s-a-ntâmplat cândva
Când nu ştiam să am valori,crez,cult.

Şi poate că m-aţi acuzat prea des
Or, poate că v-am judecat prea aspru.
N-aţi înţeles,n-am vrut, şi mort albastru
Mi-am spulberat de jar iluzii şi-am ales.
.................................................
'Nu mă iubeşti nici tu. Mai bine pleacă.'
Era alt om acum şi stam să-i treacă,
Dar n-a trecut.
Mai mult, mi-a creionat fereastra
Cu cercuri zeci şi mi-a pictat terasa
Şi-am stat tăcut.

Mi-am sugrumat un ochi, să văd prin cerc,
Să descifrez de are rost şi să-l încerc.
Să simt şi eu
Tot ce-a fost plumb şi greu şi mult,
Tot ce-am lovit neştiutor şi crunt
Din cercul meu.

Dar n-am simţit nimic
Şi nici măcar 'De ce?'
Nu mai eram nici om.
Nici om nu mai eram.

Eram doar cerc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu