luni, 30 septembrie 2013

Sa ne amintim si de Cluj si de minunatiile lui culturale

Uf, nu prea imi sta in fire sa promovez fel de fel de evenimente din Cluj, desi ma bucur de ele tot cat pot. De exemplu, vineri am sarit in sus la Suie Paparude si in curand imi va vibra sufletul in cadrul unui concert vocal-simfonic. Dar daca tot imi arata ca blogul este citit de cativa si numarul acelor cativa creste atunci cand scriu mai des, hai sa o fac si pe asta ca merita.

http://tmc.filacluj.ro/index.php/program

Enjoy.


PS: oricum, tanjesc de ceva vreme pentru asa ceva:



...a fost fain concertul lor din Cluj, dar mai vreau. Si vreau mai mult.

Hmm...poate am sa mai postez si despre evenimente muzical-culturale si nu doar. Timp sa fie.


4 comentarii:


  1. buna ideea. postati daca vreti despre evenimente culturale ce au loc la cluj sau la care mergeti.

    pe mine chiar m-ar interesa sa aud despre ele... muuult mai muuult decat despre accize la carburanti, alcool etc... asa cum imi trimit astia de la siteurile de stiri

    RăspundețiȘtergere
  2. Clujul are oameni simpli si extraordinari. M-am topit de-a dreptul. Am inteles ca atat oamenii de cultura cat si oamenii simpli pot fi adevarate bogatii. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un tip mi-a spus: Adevarata Romanie e Ardealul :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa speram ca intre timp ti-ai revenit la starea normala, solida. :)

    Comoara unui singur suflet ascunde o cultura mai mult decat complexa. Totul e sa ai curajul si interesul sa privesti intotdeauna dupa cutiile de carton in care bat inimile.

    RăspundețiȘtergere