vineri, 25 aprilie 2014

De unde venim si incotro ne indreptam?

Nu mai am timp.
Mint.
Am timp, doar ca..nu mai am timp sa scriu.

Si imi zboara atatea ganduri prin creier. Prea multe odata. Nu mai pot sa ma deconcentrez.
Chiar si cand ma odihnesc, fac integrame. Prea multa forta psihica angrenata in cele lumesti. Nici macar nu ma inghite cotidianul, nici macar cotidianul nu ma mai atinge.

De fapt, mi-e teama sa ma opresc din 'mers', caci am sa vad din nou lumea aceasta larga cu susul in jos si apoi ma voi intreba din nou ce caut aici.

De unde venim si incotro ne indreptam?
Aceasta e viata.

Prea clar observ toate mecanismele meschine ale societatii desprinse prin socializare.
Uitam sa ne strangem in brate, sa ne odihnim visurile, sa avem rabdare, sa oprim timpul in loc pentru a savura clipa, sa ne alegem singuri lanturile, sa ne hranim reciproc..

In schimb manipulam, ironizam, pandim, profitam, fortam, ispitim, nu avem rabdare, renuntam usor,disimulam, purtam masti, ne punem coif in cap si cersim atentie fara a sti a cere, mintim, ne ferim, ignoram..

Firesc sa ma oboseste in ultimul timp sa fiu printre oameni, desi ii iubesc atat.
Uneori parca stiu ce vor spune, ce vor face, cum vor stramba din nas pe ascuns si chiar si ce vor gandi.
Probabil ca spiritual am imbatranit. Probabil ca nu mai tin pasul cu noile tehnologii (un altfel de brizz brizzuri superficiale), cu noile ambitii tineresti (de cand e musai sa ai casa si masina la 30 de ani?? ) , cu noile standarde de estetica si cu aceasta etica non-sens. Nu mai suport sa vad cum valorile inceteaza sa mai existe, sa se nasca, sa co-existe macar. Ma oboseste sa dau explicatii cu privire la ce vorbesc si actionez, cand e atat de firesc pentru mine doar sa fiu, sa fiu!....fara a mai conta eticheta (ce naiba e aia 'eticheta'?), aparenta, profitul (sa-l ia naiba de profit, altii mor de foame si noi nu stim cum sa mai eficientizam profitul !! ), complezenta (cine a mai inventat-o si pe asta?), haina (cum sa ma simt in largul meu intr-o lume in care haina chiar a ajuns sa il faca pe om??)...

...Am fost in China de curand. Am ajuns pana si la celalalt capat al lumii. M-am reintors in trecut (precum mi-a spus Mihai), doar ca in trecut eram un copil care habar nu avea ce inseamna ca oamenii sa se comporte cu alti oameni ca si cu niste animale. Mi-a amintit de filmul 'Ferma', de Orwell, de ...
Am ramas din nou marcata pe viata. 

..ce sa mai spun?
Probabil ca raman cu gandurile mele , aici, inchise in gaura lor, pentru ca nu mai gasesc rost sa scriu, sa spun...pana la urma, gandurile nu isi mai gasesc rostul..
Sunt extraterestre.

Eu nu fac parte din aceasta piesa.

Alter ego. Da, asa ma simt.

Am fost ieri la o piesa de teatru gestual. In loc sa il traiesc, nu am inteles de ce atata goliciune la trup..cand era suficient sa fie dezinhibat spiritul. Era mai mult.

Sunt bine, chiar foarte bine. Mi-e dor de oamenii care nu se regasesc in valorile lumii de azi. Sau mai bine zis - de non-valorile lumii de azi. Mi-e dor sa nu se mai ascunda. Sa nu mai taca.

De unde venim si incotro ne indreptam?
Aceasta e viata.




Un comentariu: