miercuri, 12 noiembrie 2014

Mi-e scarba pana in adancul madularelor

Astazi, ca niciodata, am realizat cat de injositi, de abuzati si de batjocoriti au putu fi, nu bunicii mei, dar si parintii mei.

Tata a fost un director de intreprindere miniera. Cat a tinut el la oameni si cat s-a luptat sa le pastreze un serviciu pentru a avea o paine pe masa..numai eu si mama stim.
Cat se chinuia si cate insomnii avea el in timpul reducerilor de personal - la fel, numai noi stim.

Coruptii si hienele acestea comuniste care inca traiesc pe pamant romansc si sunt intinse ca o ciuma - l-au facut sa isi manance pancreasul si sa intre sub pamant.











Mi-e scarba pana in adancul madularelor de Posta Romana, Biserici,   CRETINOSTIRISTI cumparati, gainarii, minciuni , incompetenta, abuzuri si manipulari.

16 noimebrie va trece, romanilor.
Dar ce ma face eu cu scarba asta de imi suna tamplele pana in adancul madularelor, oaselor si ultimei urme de constiinta?

Ce va faceti voi acum, cand toate s-au dat pe fata mai mult ca niciodata?
Ce replica aveti VOI acum pentru cei care considera tara voastra ca pe birou propriu, ca pe afacere proprie si pe VOI ca pe niste sclavi care tin economia la o CIFRA de plus, cand traiul de viata e vizibil mai PROST.

Ce replica aveti voi, romanilor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu