miercuri, 18 martie 2015

Putina munca pe multi bani

Si de unde, bai, tata, bai?
De unde atata amar de obraz fata de bunicii nostri, fata de parintii si confratii nostri?

M-am intalnit cu P. cam la sase-sapte ani de la terminarea liceului. Amandoi cu licenta luata, amandoi cu tineretea inainte. Eu aveam deja un rost cat de mic, acolo. Lucram in domeniu si incercam sa ma perfectionez.
El..ar fi avut pe unde, dar nu a prea avut de ce..
..pai da cum asa, mai, tata, mai? Zic si astept un raspuns filosofic.

-Pai da nu functioneaza asa usor. Eu trebuie sa imi gasesc un job care sa implice putina munca si multi bani.

Chiar asa. De ce sa mai muncim cand putem sa fluieram ca si Pacala-n tinda si sa curga banii prin te miri ce..ma gandesc io asa..comision?

Pai nu suntem noi, astialaltii, mai Pacalici asa?

Pai nu rechinii au inventat afacerile, ca sa isi faca si ei un rost pe lume?
Pai, da' ce? Cine se mai ridica din pat pentru un salariu mai mic de 1000 euroi in ziua de azi?

Aaaaa...stiu eu, stiu eu!
Bunicii, parintii, confratii aia..mai pacalicii, asa.

Pam pam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu