vineri, 21 iulie 2017

La buna regasire, cu drag

Si a zburat timpul asa cum se topesc fulgii de zapada cand ating pamantul cald inca, de toamna.
Dar a zburat frumos, intens, elegant, brutal, compactat in jurul clipelor pe care, jur, le-am pretuit pana la sange.
Si am devenit mama!

Si am inceput sa calatoresc din nou, mai mult, sa citesc macar din cand in cand, sa dorm, sa ma bucur de natura, sa caut din nou provocari pentru minte si suflet. Pentru ca e indicat sa crestem, sa dam un exemplu real copiilor nostri, sa traim pentru a musca, bucata cu bucata, din viata, din pasiune, din tremurul emotiilor in fata unor vise redescoperite sau nou nascute. Sa avem curaj.

Si se pare ca sunt pe drumul cel bun.
Stiu asta pentru ca am revenit la scris. Acel scris nebun, frenetic, fara limite si pauze indelung gandite, analizate, rastalmacite si trecute sub semnul intrebarii. Acel scris nebun care ma readuce mereu la viata, chiar atunci cand viata bate deja in mine. Acel sentiment de bonus pe care nici macar nu l-ai cautat. Acea , poate, rasplata a determinarii de a fi fericit si de a nu iti incalca valorile pentru a fi fericit. De a nu calca peste altii.

M-a intrebat de curand un prieten daca sunt fericita. Am spus ca nu. Am spus ca nu si ca de aceea nu stau in loc. La cateva momente dupa aceasta marturisire am realizat ca nu e deloc asa. Adica, e asa doar daca poti sa fi fericit si nefericit in acelasi timp. Sau poate pur si simplu el s-a referit la fericirea reala, iar eu m-am raportat la scopul final.
Astfel ca imi accept acea nefericire generata de nevoia permanenta de a creste ceruri infinite in mintea mea si imbratisez din tot sufletul acea portie de fericire de care am parte in fiecare zi. Este totul sa ai parte de fericire zilnica si nimic nu rasare si apune intens fara ea.


Si am invatat mai multe despre business social si economie circulara, printre altele.
Am adunat atatea povesti in tolba, incat pur si simplu trebuie sa pun punct inainte de a-mi lua zborul.

La buna regasire cu drag, oameni frumosi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu